Via Pannonia Kft. GINOP 3.2.1-21 PROJEKT

A kedvezményezett neve: Via Pannonia Menedzsment és Szolgáltató Kft

A képzések elnevezése és célja:
GINOP_Plusz-3.2.1-21 forrásból megvalósuló a munkavállalók és vállalatok alkalmazkodóképességének és termelékenységének javítása a munkaerő fejlesztésén keresztül munkaerőpiaci program.

A szerződött támogatás összege:
15,621,180 Ft

A képzések részletes bemutatása:


Interperszonális soft skillek fejlesztése 1.

Képzés célja a munkavállalók mindennapi munkavégzésükhöz kapcsolódó kulcsfontosságú kompetenciáinak és készségeinek fejlesztése, a félreértések és pontatlanságok minimalizálása, a jobb munkahelyi légkör megteremtésének érdekében. Az érzelmi intelligencia, a pontos helyzetfelismerés, a sémákat felülvizsgáló látásmód és a kreatív megoldások iránti fogékonyság fejlesztése. Tematika: Érzelmi intelligencia, érzelmi stabilitás, a fejlődési vágy, nyitottság, kreativitás fejlesztése és interaktív gyakorlatok.

Interperszonális soft skillek fejlesztése 2.

Célja a munkavállalók mindennapi munkavégzésükhöz kapcsolódó kulcsfontosságú kompetenciáinak és készségeinek fejlesztése, a félreértések és pontatlanságok minimalizálása, a jobb munkahelyi légkör megteremtésének érdekében. A képzés elvégzésével egymás iránt nyitottabb, együttműködőbb munkatársak fognak együtt dolgozni. Tematika: Alkalmazkodási készségek, Empátia, Visszajelzésre való nyitottság, rugalmasság, Megértésvisszacsatolás és interaktív gyakorlatok.

Kommunikációs tréning

A képzés célja, hogy a résztvevők elsajátítsák az asszertív kommunikációs alapokat, megismerjék az egyes kommunikációs típusokat, tudják, mire érdemes figyelni az interperszonális kommunikáció során. A résztvevők olyan elméleti és gyakorlati alapokat sajátítsanak el, amelyek által képesek lesznek a DISZK profil alkalmazására, előnyeinek kihasználására.

Tematika: Önérvényesítő kommunikáció, az asszertív kommunikáció alapjainak megismerése, a viselkedés meghatározói, tárgyalástechnika, generációk közötti kommunikáció és az online kommunikáció technikáinak elsajátítása szituációs gyakorlatokkal, előadással.

DISZK-kulcs a kommunikációhoz program elméleti megtanulása. A Magatartás fogalmá, jellemzőinek elsajátítása A Marston-modell, kommunikációs szintek megismerése különböző szituációkban: helyzetfüggő alkalmazás; kommunikációs sajátosságok; személyhez igazított kommunikáció és viselkedés. A képzés során szituációs gyakorlatok segítik a tanulást, és felállítjuk a klasszikus profilmintákat.

Prezentációs technikák

A képzés célja, hogy azokat a kompetenciákat erősítse, amelyek segítségével igazán hatékony prezentációk készíthetők. Ezért nagy hangsúlyt kap a prezentációs szoftver használata és az előadói készségek fejlesztése. Tematika: Bemutatásra kerül, hogy hogyan kell felkészülni a prezentációra, hogyan kell feloldani a stresszt a felkészülés során, hogy kell meghatározni a cél és a fő üzenet megfogalmazását. Megismerik a figyelemfelkeltő és -fenntartó eszközök megtervezését, a prezentáció tényezőit és a folyamatát. A hallgatóság váratlan reakcióinak, kérdéseinek kezelésének elsajátítása és a Technikai segédeszközök használata gyakorlati szituációkon keresztül. Megtapasztalják az online és a valós térben való előadás különbségeit.

Konfliktuskezelés

A konfliktuskezelési tréning célja a résztvevők egyéni készségeinek fejlesztése a konfliktusok kezelése területén. Olyan tudatos stratégiák megtanulása, amelyek segítenek a perspektíva megváltoztatásában és amelyek a másik felet is kimozdíthatják a probléma fókuszból a megoldás irányába: a munkahelyi kapcsolat innen tud tovább fejlődni és eredményesebb, egészségesebb lesz. Továbbá a kommunikáció fejlesztése, mely a konfliktus kezelésében kulcsfontosságú.

Motiváló vezető

A képzésen résztvevő vezető képes lesz munkatársait kényszerítő eszközök nélkül mozgásba lendíteni, széleskörű motivációs arzenálból tud majd választani. A motivációs elméletek gyakorlatba átültethető eszközt nyújtanak a vezetők számára, melynek segítségével tudatosan motiválhatják önmagukat és építhetik csapatukat.

Tematika: A képzés során a motiválás, mint vezetői eszköz bemutatása. A döntéshozatal típusai és eszközei, a delegálás, a feladatkiosztás és ellenőrzés, az értékelés és visszacsatolás, vezetési stílusok és kommunikáció elméletének elsajátítása. A mentorálási folyamat, mentorálási eszközök, a konfliktusok típusai és megoldása szituatív gyakorlatokkal.

IKT Képzés 16 órában

Kiemelt képzési terület szerinti érintettség és alátámasztó összefoglaló: Az IKT területhez kapcsolódó képzés, mely esetünkben IKT alatt értendő a mobil alkalmazások, szoftverek, vállalatirányítási rendszerek, a OneDrive és Teams használatának képzése, amelyek a vállalkozás értelmezhető minőség-, hatékonyság- és eredményességjavulást eredményezik. Magába foglalja a mobiltelefon, hardver, szoftver területét egészen az internetig. IKT képzés lehetőséget ad az interakció és a kommunikáció különböző típusaira: az ember-gép és különösen az ember-ember közötti interakció fejlesztésére. A képzés célja, hogy a résztvevők munkájuk során az eredményesség érdekében hatékonyan használják az információs és kommunikációs technológiai eszközöket és alkalmazásait: operációs rendszerek használata, operációs rendszerekre épülő informatikai eszközhasználat, Teams, OneDrive használata.

Tematika:Operációs rendszerek alapvető lehetőségeinek megismerése; mindennapi, operációs rendszerekre, épülő informatikai eszközhasználat, különös tekintettel a mobil eszközökre, Táblázatkezelő szoftver (Excel) használata, Adatbáziskezelő program használata, Vállalatirányítási rendszer használata, Az internetes megoldások használata, kezelése: One Drive, Teams használata, Online megoldások az ügyfélszolgálati tevékenység hatékonyabbá tételére, GDPR előírásai az online adatkezelések során a gyakorlatban.

Reziliencia tréning

Képzés célja, hogy a résztvevők feltérképezzék lelki egyensúlyuk erősségeit, gyenge pontjait, megismerjék a feszültséget okozó szituációk mögöttes üzeneteit, elsajátítsák a stabilitásuk mihamarabbi visszanyerésének hatékony technikáit. Tematika összefoglalása: Előadás és önismereti tesztek alapján személyes ideális egyensúly megismerése, az egyensúlyból kibillentő helyzetek hatékony kezelésének metodikája kerül bemutatásra. A kontroll igény és a kontroll elengedése, pontosabban a mikor mit és hogyan? Engedjünk el. A megküzdéshez szükséges egyéni csúcserősségek feltérképezése a következő egység, melyet a megújulási- és stresszkezelési technikák bemutatása követ.

Változásmenedzsment

A résztvevők a képzés végére megértik és kezelni tudják a változások hátterében meghúzódó egyéni- és csoportszintű dinamikákat, megértik a munkatársak reakcióit.

Tematika: Előadásra kerülnek a változás lépései, mozgató erői, szintjei, a változás szereplői, a változás mértéke és kiterjedése, a vezetési, szervezési feladatok. Kommunikáció használata a változásmenedzsmentben és a változás menedzselése ismertetése. Változáskezelési képességet fejlesztő gyakorlatok, technikák. A változás pszichológiájának elméleti bemutatása, Szervezetfejlesztés és változási akcióterv kidolgozása.

Meggyőzés és érveléstechnika tréning

A képzés célja, hogy segítsen eligazodni a tárgyalás szabályai közt, annak érdekében, hogy a résztvevők könnyebben tudjanak bizalmat kelteni és építeni.

Tematika: Bemutatásra kerül az elterelés pszichológiája, a manipuláció és a meggyőzés közötti különbség, a valóságérzet elvesztése és az ismeretlen és értéktelen alternatívák kísértése. Előtérbe kerül a fókuszvesztés elmélete és annak megakadályozása, a meggyőzendő ügyfelek, partnerek non-verbális és metakommunikációs reakcióinak értelmezése.

Stratégiai gondolkodás

A képzésben résztvevő a képzés végére a megfelelő stratégiai gondolkodással rendelkezik és alkalmazni tudja munkája során az ehhez tartozó ismereteket. A résztvevő elsajátítja azon szemléleti alapokat és kiválasztott gyakorlati eszközöket, melyek támogatják a vezetői készségeik stratégiai szemléletű alkalmazásában.

Tematika: Hiteles vezető (folyamatosan fejlődő vezető: vezetői viselkedésünk folyamatos felülvizsgálata, példaértékűség) megismerése, jellemzői. A változások proaktív kezelésének technikái, a motiváció egyéni és csapat szinten (vezetői stílusok és a csapat érettségi szintje, nehéz helyzetek), a csapategyüttműködések (hatékony értekezletek, megbeszélések: eredmény áttekintő találkozó, best practise megosztás) technikáinak elsajátítása, jó gyakorlatok bemutatása.

Problémamegoldó, asszertív kommunikáció

A képzés célja, hogy a résztvevő magabiztosan kommunikáljon minden élethelyzetben, kiélezett szituációkban is. Hatékonyan alakítsa ki és tartsa fenn munkakapcsolatait, higgadtan, eredményesen rendezze konfliktusait, egyértelműen képviselje érdekeit, szükségleteit, miközben képessé válik mások meghallgatására.

Tematika: Az önérvényesítő magatartás, az asszertív háromszög definíciójának, magyarázatának bemutatása. Az asszertív-passzív-agresszív viselkedésmódok bemutatása, stílusok felismerése, a négylépéses asszertív „énüzenet”, az értő figyelem és empátia megismerése a helyzetgyakorlatok, és esettanulmányok segítségével.

Sales képzés

Fejlesztési célok: ú irányok feltárása és a szervezet működésébe való beépítése, alkalmazkodóképesség fejlesztése a változó környezethez, új utak kipróbálása a modern technikai eszközök igénybevételével, az erőforrások optimális felhasználásával. Tematika: Előadásra kerül az értékesítés gondolkodásalapjai, a B2B értékesítés, az értékesítési folyamat mélystruktúrája és logikája, a kommunikációs technikák és élményformák az értékesítésben. Egyéni értékesítési folyamatok megtervezése a képzés végén a résztvevők gyakorlati feladata.

Gestalt alapú önismeret tréning

A képzés célja, hogy a résztvevők mélyebb kapcsolatba kerülhetnek önmagukkal, környezetükkel – így munkatársaikkal és a szervezettel is. Képessé válnak egy magasabb szintű érzelmi tudatosság elérésére, önértékelésük megerősödik, tudatosítják saját működésüket, elakadásaikat és megtanulják elfogadni, valamint használni ezeket.

Tudatos szervezet-fejlesztés

Fejlesztési célok: Tudatos szervezet-fejlesztés, a szervezeti túlterheltség és frusztráció feloldása, a szervezet tartós sikerét biztosító, céltudatos vezetői működés kialakítása, illetve fejlesztése.
Tematika: Elméleti síkon megtanulják a stratégia, célmeghatározás, döntéshozatal összetevőit és fontosságát, az információ áramlás – kommunikáció egyes fajtáit, a teljesítményértékelés és jutalmazás módszereit. A cégek életében meghatározó a kiválasztás, toborzás sikeres megvalósítása és a tehetség és karrier gondozása. A képzés egyik központi témája az akcióterv meghatározása, elkészítése fejlesztési területenként.

A képzések befejezésének a dátuma: 2023.12.22.

Megvalósult képzések:
Interperszonális soft skillek fejlesztése 1.
Interperszonális soft skillek fejlesztése 2.
Reziliencia tréning
Kommunikációs tréning
Prezentációs technikák
Konfliktuskezelés
Motiváló vezető
Stratégiai gondolkodás tréning
Problémamegoldó, asszertív kommunikáció
Meggyőzés és érveléstechnika tréning
Gestalt alapú önismeret tréning
Tudatos szervezet-fejlesztés
Sales képzés
IKT képzés 16 órában
Változásmenedzsment

Komplex energetikai fejlesztés a VIA PANNONIA Kft. szekszárdi telephelyén

A projekt alapadatai:

Kedvezményezett neve: VIA PANNONIA Menedzsment és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Szerződött támogatás összege: 13 592 875 Ft
Támogatás mértéke: 54,999998 %
Projekt fizikai befejezése: 2022.12.23
Projekt azonosító száma: GINOP-4.1.4-19-2020-02200

Projekt tartalmának bemutatása:

A projekt során szekszárdi telephelyünkön lévő ingatlan teljes körű felújításának eredményeként Szekszárd város egyik legjobb adottsággal rendelkező részén egy új irodában tudjuk végezni a tevékenységünket.

A projekt eredményeként egy 250 m-es épület komplex energetikai korszerűsítésére került sor, a 30,78 kWp teljesítményű napelemes rendszer eredményeként az épület villamos energiafogyasztás szempontjából önellátó lesz. A fűtésről és a HMV ellátásról egy magashatásfokú kondenzációs gázkazán gondoskodik.

A fejlesztendő épület energetikai besorolása “DD” alattiról a megvalósítás során kettő szintet javult. Az energetikai korszerűsítést az épület hőtechnikai adottságainak javításával (szigetelés, nyílászáró-csere); nem termelési célú fűtési, hűtési és használati meleg víz rendszereinek korszerűsítésével, illetve a világítási rendszerek korszerűsítésével, valamint a megújuló alapú villamosenergia-termelés révén értük el.

A fejlesztésünk egyszerre szolgálja a környezettudatos gazdasági versenyképességünk erősítését, a környezetterhelés és a felhasznált primer energia mennyiségének csökkentését, illetve a vállalkozásunk rezsiköltségekhez kötődő terheinek enyhítését.


KKV kapacitásbővítő támogatás a VIA PANNONIA Kft-nél

A projekt alapadatai:

Kedvezményezett neve: VIA PANNONIA Menedzsment és Szolgáltató Kft.
Szerződött támogatás összege: 73 234 854 Ft
Támogatás mértéke: 100 %
Tervezett fizikai befejezés: 2022.11.30.
Projekt azonosító száma: GINOP-5.3.17-21 – 3340966708

Projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében a VIA PANNONIA Kft. számos tevékenységének megerősítését valósítja meg új munkavállalók alkalmazásán keresztül. A humán szektorban és az ipari gyártás területén folytatott tevékenységünk erősítésének érdekében 19 új munkavállaló foglalkoztatását vállaltuk 8 hónapos támogatott, valamint minimum 8 hónapos továbbfoglalkoztatott formában.  

Az ipari gyártásban eddig külsős alvállalkozókkal, atipikus foglalkoztatással foglalkozó cégekkel, munkaerő kölcsönző és PR cégekkel dolgoztunk együtt. A változó létszámigények miatt atipikus foglalkoztatásban saját munkavállalókat alkalmazunk a projekt során, hogy legyen egy stabil, állandó bázisunk a gyártásban. Ennek megvalósításához HR tanácsadókat és munkaügyi tanácsadókat vettünk fel. Az új munkavállalók megteremtik és segítik az állandó alapot a bázis létrehozásában.

A műanyagipari gyártásunkat szeretnénk robotokkal fejleszteni, melyhez kapcsolódóan a mindennapi munkát az új projektvezetők és kirendeltségvezetők végzik. A quality, a kontrolling, az IT területeken szükségünk volt back office menedzser munkatársakra: rengeteg statisztikát kell készíteni, amely nagyon sok adminisztrációval jár ezeken a területeken.

Új innovációs fejlesztésünk a Klaszter megerősítése, elkezdtük elindítani a tagsági regisztrációnkat. Célunk, hogy a klaszter menedzsmentet fejlesszük, mely a közös működésnek egy egységes gazdálkodást és egy egységes minőségirányítást ad, ennek megvalósítása a tapasztalt szakmai vezetők, az új kirendeltségvezető munkakörben dolgozó kollégák feladata lett. A kollaboratív robottechnológia, valamint az egzoszkeleton technológia bevezetésének és elterjedésének növelését tűztük ki célul, amelyet immáron már az értékesítői és logisztikai tervező munkatársaink valósítanak meg. 


Munkavállalói képzés a Sió-D1 és a VIA PANNONIA Kft-nél

A projekt alapadatai:

Kedvezményezett neve: VIA PANNONIA Menedzsment és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Szerződött támogatás összege: 17 899 922 Ft
Támogatás mértéke: 100 %
Projekt befejezési dátuma: 2020.06.30
Projekt azonosító száma: GINOP-6.1.6-17-2018-00141

Projekt tartalmának bemutatása:

A projekt konzorciumban valósult meg, az elnyert támogatásnak a Via Pannonia Kft-ra eső része 7.199.923 Ft. A projekt keretében három képzésre került sor. IKT képzés 24 órában, IPAR 4.0 felkészítő képzés és Menedzser update 2 képzések, amelyek a kollégáink számára új tudást és ismereteket adtak, és a képzéseken elsajátított ismereteket a napi munkavégzés során is hasznosítani tudják. A képzésben részt vettek közül mindenki kapott tanúsítványt, így az összes képzést figyelembe véve 100 %-os a képzést sikeresen teljesítők aránya.

A projektünk keretében a képzések költségeit, a képzésen részt vett munkavállalók kiesett munkaidejére jutó bérköltségét, a szakmai megvalósító bérköltségét, valamint a kötelező nyilvánosság és a projektmenedzsment költségeit számoltuk el a hatályos támogatási szerződéssel összhangban.

A projekt megvalósítását ideiglenesen nehezítette a SARS-CoV-2 koronavírus megbetegedés okozta járványhelyzet, azonban a jogszabályi változások okán két képzést távolléti oktatásban végeztek el a résztvevők, az IPAR 4.0 felkészítő képzést pedig sikerült ezáltal befejezni, így a tervezettnél előbb lezárultak a képzéseink.


Üzleti IKT megoldások alkalmazása a VIA PANNONIA Kft-nél

A projekt alapadatai:

Kedvezményezett neve: VIA PANNONIA Menedzsment és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Szerződött támogatás összege: 3 251 200 Ft
Támogatás mértéke (%-ban): 40,000000 %
Projekt befejezési dátuma: 2020.01.19.
Projekt azonosító száma: GINOP-3.2.2-8-2-4-16-2017-00012

Projekt tartalmának bemutatása:

Jelenlét és beosztáskezelő rendszert került létrehozásra, amely megoldást nyújt a mindennapokban felmerülő HR problémákra, mely jelentős adminisztrációs terhet jelentett a szervezetünk számára. Az elektronikus RFID technologiával működő beléptető rendszer bevezetése megoldást jelent az időadatok automatikus feldolgozására. Fontosnak tartottuk, hogy biztosítsunk a kollégáinknak egy olyan online felületet, amin megtekinthetik a személyes, illetve a bér adataikhoz kapcsolódó információkat, és online tudjanak ezen módosítani. Ide értve akár a cafetéira nyilatkozat kitöltésétől, a bankszámla változás bejelentésén át, akár a bérpapír megtekintéséig.

Mindezeken túl kiemelten fontos cégünk számára a gyors és hatékony munkavégzés elősegítése a mindennapokban. A folyamatirányítási szoftver modul bevezetésével, a munkafolyamatok jelentősen gyorsultak, valamint egyszerűsödtek, amely hozzá segít minket a határidők megtartásához, továbbá a modul által csökkent az információ hiány, valamint kiküszöbölhetővé vált a vezetői jóváhagyások elmaradás. A hatékonyságunk javulása kézelfogható a fejlesztésnek köszönhetően.

A projekt eredményeként bevezetett szoftver segítségével számos feladatot akár táv munkában is elvégezhetnek a kollégák, mivel kapcsolódni tudnak a rendszereinkhez. A rugalmasságot, valamint bárhol, bármikor végezhető munkavégzést segíti az is, hogy a fejlesztett moduljaink mobil applikáción keresztül is használhatóak.

Egy olyan intelligens döntés, kontrolling eszközt vezettünk be, amely perce pontos információkkal, szolgál a fent említett modulokból, és a már meglévő pénzügyi szoftverünkből.

A fejlesztett célterületek:

Humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés: Belső HR adatbázis létrehozása (személyi adatok, tanulmányi- munkahelyi előzmények, nyelvtudás, munkakör) dolgozók időadatainak kezelése manuálisan vagy elektronikus beléptető rendszeren keresztül. Dolgozók béren kívüli juttatásainak kezelése és tárolása. Szerződések nyomtatása és kezelése.
Kontrolling és döntéstámogatás: Naprakész riportok a humán erőforrás menedzsment és bérszámfejtés modulból, illetve a már használatban lévő könyvelő-számlázó, illetve bérszámfejtő programból.
Táv- és csoportmunka támogatás: Telephelyen kívüli belépés a rendszerbe, és teljes körű hozzáférés minden eleméhez. Levelezés távoli elérése, belső chat és feladat kezelő.
Munkafolyamat-irányítási rendszer: Több lépéses munkafolyamatok létrehozása, kezelése, szereplők hozzárendelése és kezelése. Több szintű jogosultság kezelése, feladatok átadása, delegálása. Automatikus figyelmeztetések (popup, email)
Adott funkcionális területhez kapcsolódó mobil technológiát használó rendszer: A további modulok mobil applikáción keresztüli 100%-os használata.
RFID technológiát alkalmazó specializált rendszer: Elektronikus beléptető, időadat rögzítő rendszer a humán erőforrás menedzsment elemhez.

A fenti szoftvert támogató beszerzésre került egy DELL PowerEdge T440 típusú szerver is, amelyen futtatásra kerülnek a programok.


Human ipari robotok beszerzése

A projekt alapadatai:

Kedvezményezett neve: VIA PANNONIA Menedzsment és Szolgáltató Kft.
Szerződött támogatás összege: 25 000 000 Ft
Támogatás mértéke: 50 %
Fizikai befejezés: 2017.12.31
Projekt azonosító száma: GINOP-1.2.2-16-2017-00304

Projekt tartalmának bemutatása:

A projekt keretében beszerzett humán ipari robotok a gyártási, illetve összeszerelési munkálatok sematikus, monoton folyamatainak kiváltását teszik lehetővé. Az eszközöket az elkészült alkatrészek tesztelésétől, az összeszerelésen át egészen a csomagolásig több területen is tudjuk alkalmazni. A beszerzett humán többfunkciós robotok képesek a gépek megtöltésére, illetve a kész alkatrész kiszedésére, majd ezt követően teljes körű teszt vizsgálatot végezni a terméken. Ez az új technológiával felvértezett robot képes elvégezni akár több szempont szerinti vizsgálatot a kamerája segítségével, és azonnali digitális eredményeket szolgáltatni, ezzel is biztosítva a hibamentes működést, akár egyetlen termék esetében is.


A beszerzett robotok képesek bármilyen összeszerelési műveletet végrehajtani úgy, hogy a beprogramozható lépések száma végtelen. A jelenlegi ipari automatizálásra jellemző, hogy egy eszközök csak egy lépést képes ellátni, pl: a késztermék kiszedése, és futószalagra helyezése. Ezzel ellentétben az általunk beszerzett robotok, önmagukban képesek a terméket kiszedni a gyártóegységből majd letesztelni, és ha mindent rendben talál, az összeszerelés lépéseivel folytatni a munkát, míg a késztermék csomagolásra kész állapotba nem kerül, végül becsomagolja azt. Nincs szükség hatalmas futószalagokra, vagy gyártósor átalakítására mivel ezek az eszközök egyhelyben képesek minden automatizálható munkafolyamatot elvégezni akárcsak egy munkavállaló, az intelligens programjuknak köszönhetően. Számtalan előnyök mellett ezek az eszközök kisméretűek és kerekeiknek hála, bármikor áthelyezhetőek egy másik munka helyszínére. Mivel több folyamat tárolására képesek, egyetlen gombnyomással munkába állíthatóak az új helyszínen, ha ismerik a munka lépéseit. A beszerzett robotok egy karral szereltek, egy lépést 0,1 milliméteres pontossággal képesek végrehajtani. Érzőkelőinek hála pedig kooperatívan képes az emberekkel dolgozni korlátozások nélkül.


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy weboldalunk használata során a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani.